در نشست کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت با مولف کتاب دفاع مقدس؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق گسترش سیره و روش زندگی شهیدان امکان‌پذیر است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت منطقه ۴ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش سیره و زندگی شهیدان و ایثارگران را روشن نگهداشتن این چراغ رهایی‌بخش برای هر زمانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق گسترش سیره و روش زندگی شهیدان امکان‌پذیر است

فرحناز صالحی فرد؛ کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت از برنامه های این کارشناسی در راستای ارائه طرح‌های تقویت ارتباط با سیره شهدا خبر داد.

صالحی فرد گفت: هدف از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روشن نگهداشتن این چراغ رهایی بخش، برای هر زمانی است و لازمه‌ داشتن چنین رویه ای، گسترش سیره و روش زندگی نجات بخش شهیدان و ایثارگران در جامعه است. در این راستا نشست صمیمی با مولف کتاب دفاع مقدس شیرین زارع پور با توجه به آثار منتشر شده برای دانش آموزان و معلمان صورت گرفت.
صالحی فرد در ادامه با اشاره به مولف کتاب همکار شهید در منطقه 4 گفت: زارع پور نویسنده کتاب«فرشته ای که بال نداشت» است که مربوط به داستان زندگی فاطمه همایون مقدم همکار شهید منطقه ۴ نیز است.

وی با اشاره به اینکه ارائه راه‌ها و طرح‌های متنوع برای آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان ضروری است، گفت: آشنایی با شهدا و راه و روش زندگی آنها باعث گسترش روحیه ایثارگری است.

صالحی فرد با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید از شهدا الهام بگیرند، گفت: شهدا آرزوهایی داشتند و دوست داشتند در کنار پدر و مادر به سر ببرند، اما احساس خطر کردند و به جبهه های جنگ اعزام شدند و در نبرد حق علیه باطل پیروز شدند. باید دانش آموزان را با سبک زندگی آنها آشنا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار