کسب مقام دانش‌آموزان منطقه ۴ درچهلمین دوره مسابقات قرآن وعترت و نماز

تهران (پانا) - دانش‌آموزان کوشا منطقه ۴ در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسر کشور در مرحله استانی موفق به کسب مقام شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دانش‌آموزان منطقه ۴ درچهلمین دوره مسابقات قرآن وعترت و نماز

آیین گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و آغاز نمادین چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در مرحله آغاز شد.

فرحنازصالحی؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه 4 با اشاره گرامیداشت آغاز هفته قرآن، عترت و نماز و تبریک به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: اشتیاق دانش آموزان برای این مسیر زیاد است و شاهد شرکت اکثریت دانش آموزان علاقمند آن مدارس در یکی از رشته های این مسابقات بودیم.

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان با تلاش موفق به کسب رتبه شده اند، گفت: در رشته حفظ عمومی حدیث صالح آبادی پایه نهم و محمد طه فقیهی دانش آموز پایه دوازدهم و در رشته حفظ ویژه فاطمه سعیدی فردر پایه هشتم، نازنین زهرا سقایان در پایه نهم و زهرا سعیدی فر در پایه دهم و فاطمه باقری هم در پایه دهم موفق به کسب رتبه شدند.

وی در راستای تعمیق بخشی به فعالیت های این حوزه گفت: اولویت ها، ماموریت ها و اهداف را با نگاه تحول خواهی و تحول‌آفرینی در فعالیت های حوزه قرآنی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب مورد بازنگری قرار داده ایم و در این مسیر نیازمند نظرات ارزشمند مدیران و دلسوزان عرصه های تربیتی هستیم.

صالحی در پایان مراسم با قدردانی از اولیاء دانش آموزان شرکت کننده در چهلمین دوره از این مسابقات که پیش زمینه های انگیزشی و شرایط لازم برای دانش آموزان جهت قرار گرفتن در این مسیر ارزشمند را فراهم کرده اند، از نزدیک با دانش آموزان شرکت کننده منطقه 4 تهران در این دوره از مسابقات دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار