مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩:

خیرخواهی خیرین به تعلیم و تربیت منطقه ١٩ برکت داده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩، ضمن تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز منطقه از زهرا عقیلی که با کمک ۷۰ میلیونی به خیرین پیوسته بود، قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرخواهی خیرین به تعلیم و تربیت منطقه ١٩ برکت داده است

به گزارش کارشناسی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ١٩، خیر نیک‌اندیش، زهرا عقیلی و همسرش با حضور در مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران و تعهد کمک ٧٠٠ میلیون ریالی برای تکمیل ساخت مدرسه ٨ کلاسه خیرساز طرح یاران ١٢در مرتضی گرد، به جمع خیرین مدرسه‌ساز منطقه ١٩ پیوست.

بنابراین گزارش، مدرسه ٨ کلاسه الحاقی خیرساز (یاران ١٢) برای ایجاد مدرسه متوسطه دوم نظری پسران در جنب مدرسه متوسطه اول شهادت در روستای مرتضی‌گرد در حال ساخت بوده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در آیین امضاء دفترچه تفاهم نامه، ضمن تجلیل از این حرکت ارزشمند خیرین نیک اندیش، از بانیان این مدرسه خانم ها: ریحانی، قلندری، پروین عامری، شجاعی، آقایان: علیزاده، لاریجانی، میرخاتمی، باسمچی، حسن قاسمی، شاهین پناهی اقدم و همچنین زهرا عقیلی قدردانی و برای این عزیزان آرزوی سلامتی کرد و گفت: با تلاش و همت خیرین آثار مثبت و شایسته‌ای را در حوزه تعلیم و تربیت و فعالیت‌های مناسب آموزشی نسل آینده شاهد هستیم که تعلیم و تربیت برکت پیدا کرده است و یقین داریم که رحمت خاصه و عامه خداوند متعال بر نیکوکاران، خیرین و انسان‌های پاکدست نازل می‌شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که با غلبه بر نفس خود همراه با فکر و قلب بزرگ در مسیر خیرخواهی گام برمی‌دارند نه تنها از برکات الهی بهره‌مند شده، بلکه در سایه کار نیک و ماندگاری همچون مدرسه‌سازی برای همیشه جاودانه می‌مانند.

حنیف‌نیا انجام کار خیر را منوط به اراده الهی و مصلحت پروردگار متعال دانست و افزود: آنهایی که گام در مدرسه‌سازی و امر نیک خیری می‌گذارند همواره جاودانه بوده و افراد جامعه از آثار حسنات و نیکی‌های آنها بهره‌مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار