فرمانده سپاه عاشورا:

دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و موثرترین افراد در دفاع مقدس بودند

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا از موثر بودن دانشجویان در دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و موثرترین افراد در دفاع مقدس بودند

سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشکده فنی دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان یکی از برجسته‌ترین و مؤثرترین افراد در دفاع مقدس بودند که با اتکا به توان خود و تبعیت از فرمان امام (ره) توانستند در عین حال که دشمن ما را تحریم کرده بود، نیازهای رزمندگان را تأمین کنند.

سردار عباسقلی زاده افزود: شهادت مظلومانه ۲۲ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تبریز که با جاسوسی منافقان کوردل و بمباران عراق به شهادت رسیدند، گواهی تأثیرگذاری دانشجویان در دفاع مقدس بود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با الهام گیری از نهضت امام حسین (ع) به وقوع پیوست و همه دشمنان غرب و شرق با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب ما را شکست دهند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی تنها با صدام نمی‌جنگیدیم بلکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و بسیاری از کشورهای دیگر به حمایت از صدام پرداختند، ولی ما با اتکا به خداوند، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه اجازه ندادیم خدشه‌ای به نظام وارد شود.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در جنگ تحمیلی دشمنان تمامی امکانات خود را در اختیار عراق قرار داده بودند، گفت: دانشجویان این دانشکده در حالی نیازهای رزمندگان را از طریق مهندسی معکوس تولید و تهیه می‌کردند که حتی کمترین امکانات جنگی لازم را در اختیار نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار