تجلیل از دانش‌آموزان منتخب جشنواره پنجره‌های امید تابستانی

بهارستان دو (پانا) - در مراسمی از منتخبین جشنواره پنجره‌های امید تابستان 1400، توسط معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان منتخب جشنواره پنجره‌های امید تابستانی

جشنواره پنجره‌های امید تابستان 1400 در جهت رشد و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ارتقای سطح تولید محتوا و فراگیری تشکیلات در بستر شاد تنظیم و ساماندهی شد.

محور فعالیت جشنواره تابستانی پنجره‌های امید شعار و راهبرد تشکیلاتی، فضیلت‌های تشکیلاتی، شاداب‌سازی، فیلم‌سازی، مجری‌گری بود که دانش‌آموزان آثار خود را به این جشنواره در محورهای مشخص و زمان تعیین شده ارسال کردند.

روح‌اله چراغی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با توجه به مشارکت فعال دانش‌آموزان و مربیان، همکاری و پشتکار را پیش‌نیاز موفقیت دانست و با اشاره به ارزش معنوی این جشنواره گفت: با حضور پر رنگ و نقش‌آفرینی در زمینه‌های متفاوت می‌توان افتخار کسب کرد، و شرکت در این برنامه‌ها باعث ارتقای اعتماد به نفس دانش‌آموزان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هدف از جشنواره پنجره‌های امید شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان است.

در این مراسم معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان از دانش‌آموزان منتخبین استانی جشنواره پنجره‌های امید فائزه حسین پور، زهرا مصطفوی، پرستو تاجیک و ناهید نعمتی تقدیرکرد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار