جلسه ویدیو کنفرانس مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه مجازی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق گفت:جذب و ساماندهی پیشتازان از برنامه هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  ویدیو کنفرانس مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق

محمود رجبی پور گفت: با تلاش وپشتکار شما باعث جذب بالای دانش آموزان شده و برنامه های متنوع سازمان سبب شده دانش آموزان با شور و اشتیاق زیادی برنامه های سازمان را دنبال می کنند.

رجبی پور ضمن اشاره به بسته ی تحولی سازمان دانش آموزی گفت : در بسته های ارسالی برنامه های جذاب و قابل اجرایی ارائه شده که با برنامه ریزی های دقیق می توانیم به اهدافمان برسیم.

وی افزود: کلیه برنامه های که در شهرستانها و مناطق انجام می شود را توسط خبرنگاران پانا به اطلاع عموم برسانید.

رجبی پور افزود: حضور پرشور دانش آموزان در برنامه های مختلف به پشتکار شما ربط دارد ، هرچه مربی با انگیزه ی بیشتری در برنامه ها شرکت کند انگیزه ی حضور دانش آموزان نیز بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کار با دانش آموزان باعث شادابی ما نیز می شود پس با ایجاد شور و هیجان در آنان ضمن دریافت انرژی از آنها شور وهیجان مضاعفی را به جامعه نیز هدیه کنیم.

رجبی پور گفت: دانش آموزان کدیران آینده کشور ماهستند و وظیفه ی ما آموزش صحیح مهارتهای زندگی است تا در عرصه های مختلف در اداره ی کشور با صلابت پیش رفته تا با وجود مدیرانی مقتدر کشوری آباد داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار