تشکیل جلسه کمیته فنی تشکیلات پیشتازان در بهارستان دو

بهارستان دو (پانا) - جلسه حضوری مربیان پیشتاز ناحیه دو بهارستان با هدف افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها در مدارس و ترغیب دانش‌آموزان جهت انجام کار گروهی، در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه کمیته فنی تشکیلات پیشتازان در بهارستان دو

در این جلسه روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اظهار کرد: همکاری پویای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی موجب شکوفایی استعدادهای درخشان آنها می‌شود که هدف مهمی در جذب و سازماندهی است.

وی با تاکید بر اهمیت سازمان دانش‌آموزی افزود: از تمامی مربیان جهت اجرای بازمهندسی سند تحول تشکیلات پیشتازان در راستای آموزش آنها به کار خواهیم گرفت.

چراغی با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات جهت جذب و سازماندهی دانش‌آموزان و مربیان در بستری امن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: فراهم‌سازی زمینه‌ای برای مربیانی که اخیرا وارد عرصه پیشتازان شدند و مربیانی که در گذشته در این حوزه فعالیت داشتند به همراه همکاری و همفکری و هماهنگی و ساخت فضایی بهتر لازم است.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این جلسه شرح وظایف و تشریح برنامه‌های سال جاری و افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها در مدارس و ترغیب دانش‌آموزان جهت انجام کار گروهی است.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار