تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان ایلام

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با ابراز خرسندی از حضور در جمع طلایه‌داران و بازنشستگان فرهنگی ایلام، عنوان کرد آنان فرهیختگانی هستند که الگوی مسلم و غنی برای همه محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان ایلام

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ایلام، در مراسمی به همت مدیریت مجتمع آموزش و پرورشی امام علی با حضور امیر مهردادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، سمیه حیدری، مدیر کل امور کتابخانه ها و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در محل روستای چشمه کبود از ۲۰فرهنگی بازنشسته قدردانی به عمل آمد.

امیر مهردادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده این مراسم بیان کرد: خوشحالیم در جمع فرهیختگانی هستیم که هر کدام الگوی مسلمی برای همه ما هستند.

وی یاد و خاطره مرحوم عباس اکبری را گرامی داشت و وی را الگوی مناسبی برای همه به ویژه معلمان جدید الاستخدام دانست.

حجت رشیدی نیز در این مراسم ضمن تاکید بر بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه خاطرنشان کرد: تکریم بزرگان و بازنشستگان باید به یک فرهنگ عمومی و وظیفه تمام دستگاه های اجرایی تبدیل شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، دوران بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی خواند و ابراز کرد: بازنشستگان بعد از پایان دوران کاری می توانند یک عمر‌ تجربه خود را به دیگران انتقال دهند و در جامعه اثر‌گذاری بالایی داشته باشند.

عبدالصاحب ناصری، مدیر مجتمع امام علی (ع) نیز ضمن قدردانی از زحمات همکاران بازنشسته، عنوان کرد: در مجموع این همکاران گرامی بیش از ۶۱۰ نفر سال در راستای تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم زحمت کشیده اند.

وی تصریح کرد: شروع به کار این عزیزان در دوران متصل به جنگ تحمیلی بوده و در دوران بازسازی و کمبود امکانات مشقت های فراوانی کشیده اند که برگزاری این مراسم اندک کاری است که می توان در مقابل بزرگی کار این بزرگواران انجام داد.

در ادامه پس از قدردانی از زحمات بیش از سی ساله همکاران گرامی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، ۱۱ نیروی جدید تازه استخدام در مجتمع امام علی (ع) نیز مورد تکریم قرار گرفتند.

تهیه خبر : زینب احمدی و مهدی بالوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار