کسب ۶ رتبه برتر هنرمندان اسلامشهری و راهیابی به چهلمین جشنواره تئاتر فجر

اسلامشهر(پانا) - جوانان هنرمند شهرستان اسلامشهر با کسب ۶ رتبه برتر در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران، در میان هنرمندان این استان خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۶ رتبه برتر هنرمندان اسلامشهری و راهیابی به چهلمین جشنواره تئاتر فجر

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران که به همت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در طی یک هفته در مجموعه تالار محراب با حضور ۱۸ گروه نمایشی از هنرمندان تئاتر شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، پس از اجرای نمایش‌ها با رأی و نظر هیئت داوران منتخبین بخش‌های مختلف در آیین اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

بنا بر رأی هیئت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر فجر استان تهران، هنرمندان تئاتر شهرستان اسلامشهر در 6 بخش با کسب رتبه برتر، بر قله‌های سکوی افتخار این جشنواره ایستادند و با یک نمایش به چهل و نهمین جشنواره تئاتر فجر کشور نیز راه یافتند.

در بخش کارگردانی رتبه نخست، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به پژمان کاشفی برای تئاتر صورت زخمی اعطا شد و در بخش نمایشنامه‌نویسی رتبه برتر، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایش صورت زخمی اثر سامان ناصری اعطا شد.

در این جشنواره و در بخش طراحی نور، نمایش ابولیسم اثر پدرام اسلامی از اسلامشهر، به عنوان برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش طراحی لباس نیز رتبه برگزیده، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به علی نجات بخشنده در نمایش صورت زخمی از اسلامشهر رسید.

با رأی هیات داوران پژمان کاشفی هنرمند اسلامشهری به عنوان بازیگر اول مرد به خاطر اجرای نقش و بازی خوب در نمایش صورت زخمی انتخاب و مفتخر به دریافت دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران، رتبه دوم بازیگری زن به کرشمه یوسفی، هنرمند اسلامشهری به دلیل بازی در نمایش صورت زخمی برای بازی خوب و ایفای نقش فوق‌العاده در نمایش صورت زخمی اعطا و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی در جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

برای بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران ۷۱ گروه نمایشی از شهرستان‌های استان تهران اعلام آمادگی کردند که پس از ارزیابی گروه‌ها و نمایش‌ها تعداد ۱۶ نمایش برای بخش رقابت و ۲ نمایش برای بخش مهمان معرفی شدند.

در پایان این جشنواره با اعلام نظر هیئت داوران نمایشنامه‌های صورت زخمی به کارگردانی پژمان کاشفی از اسلامشهر، لاله عباسی به کارگردانی محمد یزدی از شهرستان ملارد و مرگ موش اثر سارینا رزاق از شهرستان شمیرانات به نمایندگی از گروه‌های تئاتری و هنرمندان استان تهران به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر کشور معرفی شدند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار