سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ضرورت تدوین برنامه جامع در راستای بازگشایی تدریجی واحدهای آموزشی

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر اهمیت برنامه بلندمدت ۵ساله در حوزه نیروی انسانی و ترمیم نقاط ضعف تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین برنامه جامع در راستای بازگشایی تدریجی واحدهای آموزشی

سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای اداری که در سالن ولایت این اداره کل برگزارشد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص بازگشایی مدارس در وزارت آموزش و پرورش و متغیرهای شهرستان‌های استان تهران از جمله حوزه علوم انسانی و بیان آمارها از سوی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی در حوزه‌های مختلف، این آمار باید یک تحلیل جامع به ما بدهد.

وی افزود: در مجموع همگان باید دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم شهرستان‌های استان تهران با توجه به شرایط خاص خود، که اگر دقت نظر نداشته باشیم و از وقت خود برای فعالیت‌های کارشناسانه به نحو مطلوب استفاده نکنیم، سال بعد به مشکل برخواهیم خورد.

هاشمی تصریح کرد: پس از ۲۰ ماه آموزش غیرحضوری که مراکز اصلی تعلیم و تربیت را در اختیار نداشتیم، باید تلاش کنیم با یک برنامه جامع به سمت بازگشایی مدارس برویم. با توجه به دستورالعمل بازگشایی و الگوهای ارسالی 14گانه به مدارس، بازگشایی آرام و تدریجی را مورد توجه قرار خواهیم داد و با توجه به راهکارهای بسیار خوب امیدواریم کار را به سامان برسانیم.

وی گفت: ما دنبال وفاق و شرایط برای همگرایی بیشتر در تمامی حوزه‌ها هستیم و با کمک همدیگر گفتگوهای کارشناسی راه‌اندازی خواهیم کرد و ما به عنوان عناصر کیفیت بخش در حوزه آموزش و پرورش نسبت به ایجاد یک برنامه کلی و با محتوا اقدام کنیم و این برنامه باید با نگاه تمام ساحتی باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که اولویت‌ها را مشخص کنیم و ساختارهایی که در دوره بیست ماه گذشته آسیب دیده را ترمیم کنیم. در حوزه نیروی انسانی نیز با برنامه بلند مدت ۵ ساله کلیه نقاط را ترمیم کنیم و امیدواریم با ظرفیت‌های درونی آموزش و پرورش و سیاست‌های ۱۴گانه ابلاغی بتوانیم از درون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آورده خوبی داشته باشیم و این مستلزم همگرایی خوب مناطق، شورای معاونین و کارشناسان با انگیزه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است که در نهایت شرمنده دانش‌آموزان نشویم و آینده خوبی برای مردم شهرستان‌های استان رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار