ابلاغ شیوه‌نامه و راهنمای عمل گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی

تهران (پانا)- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ابلاغ شیوه نامه و راهنمای عمل گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی به مناطق 21 گانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ شیوه‌نامه و راهنمای عمل گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر، گفت: گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، چشم ­اندازی متعالی در بهبود کیفی برنامه­‌های تربیتی مدارس ترسیم می‌کند.

وی افزود: این گروه، نظارت بر عملکرد مربیان و معاونان پرورشی مدارس و آسیب‌شناسی فعالیت‌های پرورشی مدارس را بر عهده داشته و با مشارکت در برگزاری جشنواره‌های امورتربیتی و اجرای دوره‌های توانمندسازی برای ارتقا حرفه‌ای مربیان و معاونان پرورشی، خواهد کوشید تا فعالیت‌های پرورشی مجازی و تلفیقی را متناسب بانیاز مخاطبان، راهبری و نظارت کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: کسب رتبه اول کشوری در دو سال متوالی،مبیّن تأثیرگذاری این گروه کسب نتایج درخشان عملکردی و بهبود فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی مناطق۲۱ گانه استان بوده است.

هاشمی ضمن اشاره به استقرار دبیرخانه کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی در استان بوشهر، ابراز امیدواری کرد: با اجرای راهنمای عمل استانی در مناطق، فصلی جدید در اجرای برنامه­‌های تربیتی منطبق با اهداف سندتحول بنیادین آموزش و پرورش، همراه با پویایی و نشاط رقم خورده و نظاره ­گر روزهایی بهتر از دیروز و امروز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار