سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی:

فرهنگی شهرستان دشتی در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر خوش درخشید

بوشهر(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت فریبا کازرونی سرگروه درس انسان و محیط زیست این شهرستان رتبه اول کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگی شهرستان دشتی در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر خوش درخشید

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در نشست سرگروه های آموزشی مقطع متوسطه دوم شهرستان دشتی از دارنده رتبه اول کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس قددرانی کرد.

عبدالمهدی شریف نژاد که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش سخن می گفت، خاطرنشان کرد: هدف از انتصاب سرگروه های آموزشی هماهنگی و ارتباط متقابل دبیران هر درس با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان است.

وی با بیان اینکه سرگروه‌های آموزشی در دو سال گذشته تلاش های زیادی جهت جایگزینی روش های غیرحضوری بجای تدریس حضوری ارائه کردند افزود: از آیتم های ارزشیابی سرگروه های آموزشی در دو سال گذشته مواردی چون تولید محتوا، تشکیل کارگاه های مجازی و... بوده است که فرهنگیان شهرستان و استان آثار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی تصریح کرد: بر این اساس فرهنگیان بوشهری موفق به کسب سه رتبه برتر کشوری در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ شدند که خوشبختانه بر مبنای تصمیم و قضاوت هیات داوران هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر، تدریس ارائه شده توسط فریبا کازرونی از شهرستان دشتی در درس انسان و محیط زیست را شایسته رتبه اول کشوری دانست.

همچنین رتبه دوم کشوری در درس مطالعات اجتماعی به آسیه اسماعیلی فرد از شهرستان دیلم و در درس اقتصاد به عالمه صمصامی از شهرستان دیر رسید.

گفتنی است هفدهمین دوره جشنواره به دلیل شرایط کرونایی به شیوه غیرحضوری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار