منتخبین کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر(پانا)- مراسم تقدیر از برگزیدگان هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس استان بوشهر به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
منتخبین کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس استان بوشهر تجلیل شدند

مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس استان بوشهر بصورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و از دبیران برگزیده استان که در بخش های مختلف این جشنواره حائز رتبه‌های برتر کشوری شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اختتامیه هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس گفت: معلمان نقش بسزایی در رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان دارند.

او افزود: الگوهای تدریس پیشرو بیانگر اراده و همت معلمانی است که می خواهند با شیوه های نوین مطالب علمی و عملی را به دانش آموزان یاد دهند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: جشنواره الگوهای تدریس نمایشی از هنرهای فکری و اندیشه های والای معلمان در تحقق هدفهای آموزشی و پرورشی است .

موحدی گفت: با فرهنگ سازی بیشتر بین معلمان و افزایش انگیزه آنان در جشنواره های الگوهای برتر موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی این جشنواره ها می شود .

در این مراسم از معلمان برتر تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار