کارشناس هواشناسی اصفهان:

برف پاییزی ارتفاعات فریدونشهر را سفیدپوش کرد

اصفهان(پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، گفت بارش برف در شبانه‌روز گذشته ارتفاعات فریدونشهر را سفید پوش کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برف پاییزی ارتفاعات فریدونشهر را سفیدپوش کرد

به گزارش مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، حجت الله علی عسگریان با بیان اینکه بیشترین میانگین بارشی شبانه روز گذشته از فریدونشهر با ۱۵.۲ میلیتر بوده است، اظهار کرد: فریدونشهر دیروز و امروز شاهد بارش باران و برف بود و ارتفاعات این شهرستان سفید پوش شد.

وی همچنین به بارندگی در دیگر مناطق استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از داران با میانگین ۸.۵ میلی‌متر، گلپایگان پنج میلیمتر و گلپایگان ۲.۷ میلی متر بوده ضمن اینکه در سایر نقاط استان بارش‌های کمتر از یک میلی متر ثبت شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه احتمال بارش خفیف و کم در شهر اصفهان امروز بعد از ظهر وجود دارد، ابراز کرد: از فردا با استقرار جوی پایدار در سطح استان، آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود؛ همچنین روز یکشنبه در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی را انتظار داریم‌.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سانتیگراد اصفهان و در سردترین ساعات بامداد فردا به 8 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار