موج بارشی غرب و جنوب اصفهان را فرامی‌گیرد

اصفهان (پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت فعالیت امواج بارشی امروز در مناطق جنوب، غرب، شرق و تا حدی مرکز استان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
موج بارشی غرب و جنوب اصفهان را فرامی‌گیرد

به گزارش روابط عمومی مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، آسیه آقایی اظهار کرد: بارندگی امروز در سمیرم، شهرضا، نائین و ورزنه و در شهرهای نیمه غربی از جمله فریدونشهر، گلپایگان، فریدن پیش‌بینی می‌شود و فعالیت این امواج فردا دوشنبه نیز همچنان جنوب، غرب و تا حدی مرکز استان را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز آسمان استان نیمه ابری تا ابری است، افزود: مه گرفتگی و نیز گاهی وزش باد در سطح استان را امروز انتظار داریم ضمن اینکه از شامگاه فردا دوشنبه با خروج سامانه بارشی دمای هوا تا پایان هفته تا چهار درجه سانتیگراد افت خواهد داشت و هوا سردتر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق سردسیر و ارتفاعات، بارش برف محتمل است، خاطرنشان کرد: روز گذشته در خوانسار و فریدن و امروز در محور کاشان- اصفهان برف بارید.

آقایی همچنین به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: میانگین بارش‌ها به ترتیب از علویجه با ۱۶ میلیمتر، داران و دهق ۱۲ میلیمتر، چادگان و مورچه خورت هشت میلیمتر، خوانسار و فریدونشهر هفت میلیمتر، مبارکه ۶ میلیمتر، دهاقان پنج میلیمتر، میمه، کاشان و سمیرم چهار میلیمتر، اردستان ۲، آران و بیدگل سه، نطنز، اصفهان و بوئین و میاندشت یک میلیمتر و اردستان ۲ میلیمتر گزارش شده و ورزنه در این مدت بارش نداشته است.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و خوانسار، سنیرم و فریدونشهر با دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار