معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان:

برگزاری رویداد ملی آبی شو با محوریت شهر دوستدار کودک در اصفهان

اصفهان(پانا) - رئیس شورای اجرائی شهر دوستدار کودک اصفهان از فراخوان رویداد ملی آبی شو با محوریت کودکان و نوجوانان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد ملی آبی شو با محوریت شهر دوستدار کودک در اصفهان

وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: رویداد ملی آبی شو با محوریت شهر دوستدار کودک در اصفهان برگزار می‌شود.
مهدویان خاطر نشان کرد: رنگ آبی ، به عنوان نماد وفاداری، اعتماد ، آرامش ، دوستی و صلح است و در فرهنگ و هنر اسلامی ، جایگاه ویژه ای دارد.
رییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان بیان کرد: هرکدام از ما می‌توانیم با طی کردن یک روند درست، قدم به قدم به آبی تر کردن دنیای کودکان به سهم خود نزدیک‌تر شویم و با همکاری و همدلی، مسیر زندگی آنها را با ساختن دنیایی بهتر که سرشار از صلح و آرامش است، طی کنیم.
وی افزود: تمام تلاشمان استفاده از ظرفیت و پتانسیل همه ذی‌نفعان حوزه کودک است،ارتباط بین نسلی حلقه گمشده ای است که با مشارکت کودکان و نوجوانان و تعامل این دو گروه با والدین،مسئولین و آحاد جامعه تقویت شود.
وحیدمهدویان گفت: ایده ها و دغدغه های برتر در حوزه کودک، توسط سخنرانان داوطلب ارائه و به رویداد اصلی جهت بحث و تبادل نظر راه می یایند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اظهار کرد: آبی شو متعلق به همه دغدغه مندان حوزه کودک و نوجوان است و هیچ شرط سنی خاصی نخواهد داشت.
خبر نگار: رهافتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار