معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد:

جشنواره نوجوان خوارزمی زمینه یادگیری پژوهش‌محور را فراهم می‌کند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از اضافه شدن 3 محور جدید به محورهای شش‌گانه جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی زمینه یادگیری پژوهش‌محور را فراهم می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته‌آ درّی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در راستای تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی دانش‌آموزان و معلمان دوره اول متوسطه، هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

درّی گفت: برای تحقق اهداف قصد شده در این برنامه، برنامه ریزی برای کیفیت بخشی و فعال سازی مرحله مدرسه ای جشنواره به عنوان ایستگاه اصلی و موثر ضروری است که تمرکز بر روش های یادگیری پروژه محور و تکالیف درسی متنوع و تشکیل انجمن های علمی پژوهشی دانش آموزی مورد تاکید قرار داده شود تا مشارکت حداکثری دانش آموزان را در برگیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران همچنین بیان کرد: در این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی علاوه بر 6 محور زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجه، فعالیت های آزمایشگاهی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، 3 محور جدید ریاضی، برنامه نویسی، مناظره علمی، مطالعات اجتماعی نیز به صورت اختیاری اضافه شده است.

وی افزود: تمامی محورها به جز محور زبان و ادبیات فارسی که شرکت به صورت انفرادی (دختر و پسر) است و در بقیه محورها دانش آموزانی به صورت انفرادی و گروهی می‌توانند در سامانه همگام ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار