معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

شهر تهران در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی،۶٣ رتبه کشوری کسب کرد

تهران (پانا) - بر گزیدگان مرحله کشوری دومین دوره جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی با ۶٣ رتبه کشوری در رشته‌های «ادبیات و علوم انسانی، زیست فناوری، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، کدنویسی، گیاهان دارویی و طب ایرانی، حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، مسابقات آزمایشگاهی، فناوری نانو، فناوری‌های انرژی نوین و نجوم» اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهر تهران در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی،۶٣ رتبه کشوری کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر افزود: دومین دوره جشنواره علمی، پژوهشی با مدیریت قطب های کشوری پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و پژوهش سرای سطح کشور، ویژه معلمان و دانش آموزان حائز شرایط در دوره های ابتدایی و متوسطه به منظور برنامه ریزی برای غنی سازی محیط های یاد گیری خارج از مدرسه و کمک به شناسایی پرورش استعدادهای دانش آموزان و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی برگزار شد.

دریّ گفت: دفتر متوسطه دوره دوم نظری برگزیدگان نهایی مرحله کشوری دومین دوره جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را در ١٠ عنوان علمی گرایش‌های«ادبیات و علوم انسانی، زیست فناوری، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، کد نویسی، گیاهان دارویی و طب ایرانی، حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته، مسابقات آزمایشگاهی، فناوری نانو، فناوری های انرژی نوین، نجوم » اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: تعداد شرکت کنندگان در مرحله مدرسه ای و منطقه ای در شهر تهران، بر اساس آمار ثبت نامی سامانه همگام در ١٠ عنوان علمی با ۵٠ گرایش ٧٩٢٣٧ نفر بود که از این تعداد بعد از مرحله مدرسه و منطقه تعداد ٢۵١ برگزیده در گرایش های١٠ محور علمی از مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند و در نهایت در مرحله کشوری شهر تهران حائز ۶٣ رتبه برتر ( اول تا سوم) شد.

این دستاورد افتخارآمیز به واسطه تلاش های ارزشمند مدیران گرانقدر پژوهش‌سراهای شهر تهران و همکاری معاونان معزز آموزشی و مدیران محترم مدارس، کارشناسی دوره های تحصیلی و گروه های آموزشی و حضور فعال دانش آموزان کسب شده است.

اسامی بر گزیدگان از اینجا و سامانه پژوهش سراهای دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران به نشانی https://src.medu.ir در دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار