نمایش «تکه‌های سنگین سرب» بار دیگر به روی صحنه می‌رود

تبریز(پانا) - گروه هنری سحر در جدیدترین اجرای خود نمایش «تکه‌های سنگین سرب» را به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید رضانژاد به روی صحنه خواهد برد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «تکه‌های سنگین سرب» بار دیگر به روی صحنه می‌رود

گروه هنری سحر در جدیدترین اجرای خود بار دیگر نمایش «تکه های سنگین سرب» را به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید رضانژاد به روی صحنه برده و به یاد شادوران فرشید امن الهی؛ میزبان خیل علاقه‌مندان به هنر تئاتر خواهد بود.

نویسنده این نمایش که روایتی متفاوت از عاشقانه های شهید مصطفی چمران؛ ایوب آقاخانی بوده و سعی دارد از زوایه‌ای تازه به زندگی آن شهید والامقام داشته باشد.

بنابر این گزارش، بازیگران این نمایش حامد منافی و نیلوفر علیپور کامران هستند که پیش از این اجراهایی موفق و ماندگار در تئاتر استان و کشور داشته اند.

عموم علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می توانند از سوم تا دوازدهم آبان ماه، ساعت 18:30 در سالن تئاتر مستقل مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز(الف) حضور داشته باشند و به تماشای این اثر بدیع و متفاوت بنشینند.

گفتنی است، نخستین سری از اجراهای نمایش «تکه های سنگین سرب» همزمان با آغاز پیک پنجم کرونا در تبریز تعطیل شد که این روزها با بهبود وضعیت کرونایی؛ بار دیگر اما این بار در سالنی دیگر به روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار