جشنواره‌ فرهنگی‌، هنری‌ فردا امسال در 80 رشته برگزار می‌شود

پردیس(پانا)- معاون‌ پرورشی‌ و تربیت‌بدنی‌ آموزش‌ و‌ پرورش‌ پردیس، در مراسم‌ افتتاحیه چهلمین‌ دوره‌ جشنواره‌ فرهنگی‌، هنری‌ فردا اعلام کرد امسال چندین رشته به این جشنواره اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌ فرهنگی‌، هنری‌ فردا امسال در 80 رشته برگزار می‌شود

مراسم‌ افتتاحیه‌ چهلمین‌ دوره‌‌ جشنواره‌ فرهنگی‌و‌هنری‌ فردا‌ شهرستان‌ پردیس با حضور مدیر‌ آموزش‌ و‌ پرورش، معاون‌ پرورشی‌ و‌ تربیت‌بدنی و کارشناس‌ فرهنگی‌ و‌ هنری اداره‌ آموزش‌ و‌ پرورش‌ شهرستان‌ پردیس و با حضور دانش‌آموزان‌ هنرمند و مقام‌آوران کشوری و استانی در هنرستان‌ آفرینش برگزار شد.

محمد فروتن، معاون‌ پرورشی‌ و تربیت‌بدنی‌ آموزش‌ و‌ پرورش‌ پردیس با اشاره به تعدد رشته در این جشنواره گفت: این جشنواره از ۴۰ سال قبل با ۸ رشته آغاز شد، اما امسال به ۸۰ رشته رسیده است.

وی افزود: امسال رشته لالایی‌خوانی ویژه دختران دوره‌ متوسطه در بخش هنرهای‌ آوایی، رشته تک‌گویی، پانتومیم، نمایش‌ عروسکی‌ نخی و دستکشی، تئاتر‌ خیابانی و محیطی، رشته ایده‌پردازی و کسب‌ و‌ کار‌ مجازی در بخش رسانه و فضای‌ مجازی، سرود گروهی و همگانی به این جشنواره اضافه شده است.

فروتن ضمن اشاره به افتخارآفرینی دانش‌آموزان در مسابقات و جشنواره‌های سال‌ گذشته ادامه داد: امسال با استقرار دبیرخانه‌های جشنواره حوزه پرورشی‌‌ و‌‌ تربیت‌بدنی در مدارس‌ مستعد‌ و‌ توانمند و عضویت سایر‌ مدارس در این دبیرخانه‌ها اجرای این جشنواره‌ها در حوزه پرورشی با کیفیت بیشتری اجرا خواهد شد.

بازدید از نمایشگاه و ورکشاپ‌های هنری دانش‌آموزان برگزیده، دکلمه‌خوانی و تقدیر از دانش‌آموزان حائز رتبه کشوری و استانی از دیگر برنامه‌های این‌‌ مراسم بود.

خبرنگار: محمد‌مهدی آخوندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار