بوسه فرمانده پیشکسوت ارتش بر چادر مادر خلبان شهید

قم(پانا)- فرمانده بهداری ارتش در دوران دفاع مقدس، بر چادر مادر خلبان شهید «ابوالفضل مهدیار» بوسه زد و از مقام این مادر ایثارگر تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بوسه فرمانده پیشکسوت ارتش بر چادر مادر خلبان شهید

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، دومین برنامه از مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در محوطه باز مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
امیر سرتیپ «غلامحسین دربندی» سخنران ویژه این مراسم بود و در سخنان خود خاطراتی پیرامون رفتار انسانی رزمندگان ایرانی با اسرای دشمن بیان کرد و آن را ناشی از فرماندهی ولی فقیه و عالمی با تقوا برشمرد.
در مراسم فوق، مادر خلبان سرلشکر شهید «ابوالفضل مهدیار» از خلبانان شجاع ارتش تجلیل شد. امیر سرتیپ «دربندی» به نشانه احترام به مقام شهید و مادر بزرگوارش، در مقابل مادر زانوی ادب زد و چادر وی را بوسید.
اجرای گروه سرود دانش آموزی، مرثیه سرایی «اردستانی» به مناسبت اربعین حسینی(ع) و اجرای رزمایش عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران، از بخش های این مراسم بود. همچنین در طول شب های هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از غرفه های متعدد جهت بازدید عموم دایر است.
ابوالفضل مهدیار، در خرداد ماه ۱۳۲۷ ش، در قم متولد شد. او در تیرماه سال ۱۳۵۹ به جرم شرکت در کودتای نقاب بازداشت شد و دلیل ابراز ندامت شدید، تبرئه و آزاد شد. وی در دوم آبان سال 1359 در یک عملیات برون مرزی، بر اثر اصابت موشک به هواپیمایش به شهادت رسید.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار