با شروع سال تحصیلی:

زنگ‌ جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس شهرستان پیشوا نواخته شد

پیشوا(پانا)- با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسئولین محلی و تعداد محدودی از نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان کلاس اولی، جشن غنچه‌ها ‌و شکوفه‌ها در مدرسه خورشید هشتم پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ‌ جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس شهرستان پیشوا نواخته شد

سعید تاجیک‌ مدیر آموزش و‌پرورش پیشوا در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با شروع سال تحصیلی جدید متقارن شده است گفت: سال تحصیلی جدید را در حالی شروع می‌کنیم که در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم و وظیفه ماست که قدردان شهدا و‌ دلاورانی باشیم که زندگی امروز ما مدیون آنان است.
وی ادامه داد: متاسفانه در دو سال گذشته امکان حضور دانش آموزان در مدارس فراهم نشد. امیدواریم امسال بتوانیم با رعایت اصول و‌ پروتکل‌های بهداشتی شاهد این باشیم که دانش‌آموزان به صورت حضوری به کلاس‌های درس بروند.
غلام‌رضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: باید سعی کنیم با بهره‌گیری از الگوهای اخلاقی نیکو، از سنین پایه این ویژگی‌ها را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

او با اشاره به حضور نوآموزان و دانش‌‍آموزان کلاس اولی در مدارس گفت: امروز در ۲۱ منطقه آموزش و‌پرورش استان تهران، ۱۰۵ هزار دانش آموز کلاس اولی در سراسر شهرستان‌های استان تهران به کلاس‌های درس می روند.
در این‌مراسم‌ زنگ مهر و سلامت، توسط پدر شهید محسن طباطبایی از شهدای دفاع مقدس نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار