سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در شهرستان گرمی

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در پروژه گردشگری گیلارلوی شهرستان گرمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی در شهرستان گرمی

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، که به منظور بازدید از طرح‌های اقتصادی و گردشگری به شهرستان مرزی گرمی سفر کرده بود، از نزدیک در جریان اجرای طرح‌های زیربنایی صنعتی، گردشگری و کشاورزی این شهرستان قرار گرفت.

او در جریان بازدید از طرح‌ها، نگاه صنعتی و گردشگری را لازمه و زیربنای طرح‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: به همین منظور بنیاد علوی به عنوان پیشران توسعه عمران و آبادانی شهرستان گرمی در این حوزه‌ها مشارکت جدی داشته و به همین منظور اجرای طرح‌های زیربنایی به شکل قابل قبول و اساسی در حال اجراست.

استاندار اردبیل گفت: بنیاد علوی ۸۰ میلیارد ریال در پروژه گردشگری گیلارلو سرمایه‌گذاری می‌کند که بی‌شک این منطقه نمونه گردشگری به عنوان یکی از مناطق بکر و مطلوب گردشگری زیرساخت‌های خوبی برای توسعه همه‌جانبه منطقه به دنبال خواهد داشت که بر مبنای گردشگری سلامت‌محور است.

بهنام جو تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۱ طرح زیربنایی و اقتصادی و عمرانی بهره‌برداری می‌شود که یک ظرفیت بسیار مهم و ارزشمند برای مردم منطقه است.

علی قیطانی، دبیر بنیاد علوی در شهرستان گرمی نیز گفت: بنیاد علوی در شهرستان گرمی به تعهدات خود عمل می‌کند و حوزه ورزش این شهرستان نیز جزو این موارد است.

او بیان کرد: از جمله طرح‌های ورزشی اجرا شده توسط بنیاد علوی در این شهرستان می‌توان به پروژه سالن روستای انی، زمین چمن استادیوم ایثار، مساعدت در برگزاری مسابقات فوتسال کشوری، کمک به تیم‌های فوتسال و فوتبال روستایی و شهری، مشارکت در برگزاری جام‌های ورزشی، مشارکت در برگزاری مسابقات روستایی و جام‌های ورزشی اشاره کرد.

دبیر بنیاد علوی در شهرستان گرمی ادامه داد: در حوزه ازدواج و کارگاه‌های توانمندی و تهیه جهیزیه نیز اقدامات اساسی برای توسعه حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار