مجتمع گلخانه‌ای گرمی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری از بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای گرمی در مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع گلخانه‌ای گرمی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان گرمی و بازدید از مجتمع گلخانه‌ای این شهرستان اظهار کرد: این گلخانه در چند سال گذشته در وضعیت نامطلوب رها شده بود که امیدواریم با همکاری بانک عامل و سازمان جهاد کشاورزی شاهد بهره‌برداری و ایجاد اشتغال پایدار در این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع گلخانه‌ای در ۵ هکتار طراحی شده است، تصریح کرد: مجتمع گلخانه‌ای گرمی دارای ۱۷ سالن ۳ هزار متری با اشتغالزایی ۷۶ نفر سال آینده افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل اجرای نشاء پیوندی و کاشت سبزی و صیفی‌جات در این گلخانه را از اهداف سرمایه‌گذاران اعلام کرد و گفت: آب این مجتمع از سد قره قوچ و گیلارلو تأمین می‌شود.

عاملی افزود: در ۵ سال گذشته هیچ اقدامی برای احیا و راه‌اندازی این مجموعه انجام نشده که امیدواریم با تلاش سرمایه‌گذار بخش خصوصی و حمایت بانک عامل بتوانیم شاهد شکوفایی و رونق اشتغال در این بخش باشیم.

استاندار اردبیل در بدو ورود به شهرستان گرمی با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای شهر گرمی ادای احترام کرد.

گفتنی است:بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی واقع در شهرستان گرمی از دیگر برنامه‌های استاندار اردبیل در این سفر یک‌روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار