فرماندار شهرستان زبرخان:

مرکز سرپایی بیماران کرونایی زبرخان راه‌اندازی شده است

نیشابور (پانا) - فرماندار شهرستان زبرخان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، نیاز بیش از پیش به کار جهادی، روحیه تیمی، اخلاص و ایثار در راستای اهداف تبیین شده را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکز سرپایی بیماران کرونایی زبرخان راه‌اندازی شده است

سید یحیی سلیمانی با توجه به شرایط سخت حاکم در جامعه، توسعه را مبنای کار این شهرستان دانست و گفت: در شرایط کنونی چندین پروژه با اعتبارات ملی در حال ساخت و احداث است که بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: در این شهرستان 42 پروژه بااعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود و تامین زیر ساخت ها، شکل دادن به مسائل اداری از اهم فعالیت های انجام گرفته شده در این شهرستان بوده است.

فرماندار زبرخان از شکل گیری هشت اتحادیه صنفی در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: اتحادیه آرد و نان به طور ویژه در حال پیگیری است تا تخلفات در این حوزه به کمترین حد ممکن برسد.

این مقام مسئول از راه اندازی مرکز سرپایی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان زبرخان تاکنون، هزار و 55 نفر بیمار کرونایی بستری شده اند که از این تعداد 829 نفر ترخیص شده است. همچنین تاکنون 100 نفر بیمار کرونایی قطعی و 66 نفر بیمار کرونایی مشکوک فوت کرده اند. پس از تست های انجام شده در خصوص بیماری کرونا سه هزار و 142 مورد کرونا مثبت و چهار هزار و 467 نفر کرونا منفی داشته ایم.

فرماندار زبرخان اضافه کرد: با توجه به صنعتی بودن این شهرستان به نظر بنده ترتیب واکسیناسیون باید بر اساس رشته شغلی و اصناف صورت پذیرد تا این بیماری راحت تر کنترل شود.بر همین اساس بیش از دو هزار دز واکسن برای کارکنان شهرک صنعتی خیام تهیه و تزریق شده است و در تلاش هستیم که تا پایان شهریور ماه، تمامی پرسنل واحدهای صنعتی حداقل در دز اول واکسینه شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: مرکز واکسیناسیون مجهز با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهرستان راه اندازی شده است و مرکز خدمات بیماران سرپایی کرونا نیز راه اندازی و از امروز اولین بیمار پذیرش می شود که در حال حاضر پذیرش 20 بیمار را در دستور کار خود قرار داده است و در تلاش هستیم این مرکز را توسعه و گسترش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار