فرماندار اسلامشهر:

خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی‌بدیل است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت اگر شما در بیمارستان‌های شهرستان حضور پیدا کنید مشقت بیماران و کادر پزشکی و درمانی را خواهید دید.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی‌بدیل است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت سوگواری‌های ماه محرم و تبریک روز پزشک اظهار کرد: بر اساس نظرات تئوریسین‌هایی که در حوزه مسائل خاورمیانه تخصص دارند، جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیل خودش را در نظام جهان و نظم خاورمیانه ایفا می‌کند.

او ادامه داد: همه تحلیلگران نقش موثری را برای غرب آسیا با وجود جمهوری اسلامی ایران در نظر می‌گیرند و یکی از تحلیلگران خاورمیانه در زمان ترامپ اعلام کرد، که در اقتصاد دنیا در آینده نزدیک نقش ایران بسیار پررنگ خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: در این تغییرات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ما باید عمل و خدمت کنیم و با توجه به احتمال تغییرات افراد در پست‌های اداری شهرستان با توجه به حضور دولت جدید ادامه داد، اگر افراد چه در مسئولیت فعلی خود باشند و چه در جایی دیگر مشغول خدمت کنند، باید فرصت خدمت را از دست ندهند و به قول رهبری که حتی ۴ سال خدمت مسئولان وقت کمی است، باید این نگاه را داشت که خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی‌بدیل است.

مرسلپور بیان کرد: در نظام دموکراسی و مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی هر گروه دیدگاه مخصوص خودش را دارد و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به تعبیر امام راحل به تکلیف عمل می‌کنند و تا روزی که هستند باید خدمت کنند و در ایام شروع به کار دولت جدید و ایام گذار باید توجه داشته باشید که خدای نکرده اتفاقی به وجود نیاید که نارضایتی برای مردم ایجاد شود.

او تأکید کرد: خیلی از مخالفان نظام اسلامی ما در این دوران دنبال پازل‌هایی می‌گردند که به دیدگاه آنان ناکارآمدی نظام را زیر سوال ببرند و با هدایت مقام معظم رهبری این اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: شوراهای جدید اسلامی شهر و روستا در راستای کارکرد خود با دستگاه‌های اجرایی شما شهرستان هماهنگ شوند تا با کمک هم بتوانند مشکلات شهرستان را حل نمایند.

او در رابطه با کرونا افزود: من همه از مردم اسلامشهر درخواست دارم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بر طبق آمار پلیس راهوردر همین تعطیلات شش روزه ۱۴۰ هزار اتومبیل از استان تهران خارج شد. مردم باید مراقبت و رعایت کنند و بعضی‌ها تصور دارند که بیماری کرونا برای همسایه آنان است.

مرسلپور عنوان کرد: اکنون اورژانس شهرستان ما که وظیفه‌ای در رابطه با واکسیناسیون بر عهده ندارد مشغول همکاری جهت اجرای طرح واکسیناسیون است و در کنار آن طرح شهید سلیمانی نیز در حال اجرا است.

او خاطرنشان کرد:ما در ایام تاسوعا عاشورا با تذکر به هیئت‌ها و مادحین توانستیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشیم و طبق آمار در هیئت‌های مذهبی ما که بیشتر در فضای باز برگزارمی‌شد،بالای ۷۵ درصد رعایت موازین بهداشتی و ۹۰ درصد استفاده از ماسک را داشتیم.

فرماندار اسلامشهر از مردم درخواست کرد: همگان می‌دانیم قریب یک سال و اندی است شرایط سختی تحمل می‌کنیم و مسائل روانی نیز در دوران فعلی و پساکرونا را هم خواهیم داشت و اگر به شرایط دوران کرونا توجه نکنیم این موضوع ادامه خواهد داشت. اگر شما در بیمارستان‌های شهرستان حضور پیدا کنید مشقت بیماران و کادر پزشکی و درمانی را خواهید دید.

او به بعضی از برنامه‌های اجرایی در هفته دولت نیز اشاره کرد و از مسئولان درخواست کرد که گزارشات فعالیت‌های خود را به مردم ارائه دهند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار