برگزاری وبینار تخصصی هدایت تحصیلی پایه نهم

قرچک(پانا)- رئیس مجمع همفکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان تهران از برگزاری وبینار تخصصی با محوریت انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار تخصصی هدایت تحصیلی پایه نهم

فاطمه علیزاده، رئیس مجمع همفکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان تهران به تشریح اهمیت انتخاب رشته در پایه تحصیلی نهم پرداخت و تصریح کرد: انتخاب رشته نقش بسیار مهمی در زندگی دانش‌آموزان دارد. چراکه کوچکترین اشتباه در این زمینه می تواند آسیب زیادی به آینده‌ تحصیلی و حتی شغلی آنان وارد کند.

او علاقه و نیاز جامعه را مهم‌ترین معیار برای انتخاب رشته‌ دانش‌آموزان خواند و اظهار کرد: دانش‌آموزان در انتخاب رشته ضمن اینکه باید به علاقه و استعداد خود توجه‌ کنند، باید پیشرفت و نیاز جامعه را نیز در نظر بگیرند.

علیزاده در رابطه با هدف برگزاری این وبینار، بیان کرد: یکی از اساس‌ترین مشکلات دانش‌آموزان عدم آگاهی از مضمون رشته‌ها و همچنین استعداد است. ما در مجمع همفکری فاطمی استان تهران به جهت شفاف‌سازی و کمک به هدفمندترشدن انتخاب رشته‌ دانش‌آموزان، با دعوت از کارشناس مجرب، سعی داشتیم قدم موثری در این زمینه برای دانش‌آموزان برداریم.

این وبینار روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور استاد فروزان رجبی، عضو انجمن روانشناسی ایران در کانال مجمع دانش‌آموزان نخبه استان تهران به آدرس yavarane_velayat@ در بستر پیامرسان شاد برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار