درخشش ۹ دانش آموزان فارسی در بخش پژوهشی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن عترت ونماز

شیراز(پانا)- رییس اداره قرآن ، عترت و نمازآموزش و پرورش فارس از درخشش ۹ دانش آموز فارسی دربخش پژوهشی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش ۹ دانش آموزان فارسی در بخش پژوهشی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن عترت ونماز

صدراله زین العبادی با بیان اینکه این جشنواره به میزبانی استان سمنان به صورت مجازی برگزار شد، گفت: دانش‌آموز مهدی انصاری از کازرون و سیدمهدی طالع از فیروز آباد حایز رتبه اول کشوری در رشته‌های احکام و انشا نماز شدند.
زین العبادی گفت: علی اصلاحی از ناحیه 2 شیراز حایز مقام دوم کشوری در رشته احکام و ملیکا وزیری از فیروز آباد و الهه شرزه از ناحیه 2 شیراز حایز مقام دوم کشوری در رشته انشا نماز در پایه‌های مختلف شدند.
او افزود: دانش‌آموز نیما عزیزی از مرودشت حایز رتبه دوم کشوری در رشته صحیفه سجادیه شد و مریم ‌بردبار و نرجس فتحی زاده از فسا موفق به کسب رتبه چهارم کشوری و محمدحسین شیخی از استهبان حایز رتبه پنجم کشوری در رشته احکام شدند.
رییس اداره قرآن ، عترت و نمازآموزش و پرورش فارس افزود: امسال از نظر رتبه‌ای استان فارس در جایگاه بهتری قرار گرفته و با ریشه کن شدن ویروس کرونا شاهد برگزاری باشکوه مسابقات قرآن ،عترت و نماز به شکل حضوری و باشرکت گسترده دانش‌آموزان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار