فعالیت 540 کلاس ورزشی در مراکز غنی سازی اوقات فراغت

رشت ( پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت برای بهینه سازی اوقات فراغت، کانون های ورزشی با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل ضوابط بهداشتی در تابستان 1400 فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 540 کلاس ورزشی در مراکز غنی سازی اوقات فراغت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از اوقات تابستان و برنامه ریزی های انجام شده اظهار کرد: در ایام تابستان کانون های ورزشی با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله: بهداشت محیط و فضای ورزشی و رعایت تعداد مشارکت ورزشکاران در سالن های ورزشی به فعالیت می پردازند.

وی با تشریح فعالیت های کانون های ورزشی درون مدرسه ای به دو شکل حضوری و غیر حضوری خاطرنشان کرد: فعالیت های حضوری کانون های ورزشی با توجه به وضعیت اعلام شده ستاد مدیریت بیماری کرونا و کانون های ورزشی غیر حضوری هم از طریق کانال های ورزشی با جمع آوری و بارگذاری فایل های آموزشی انجام می شود. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به پیش بینی 540 کلاس ورزشی در کانون های ورزشی اوقات فراغت تابستان 1400 اظهار کرد: پیش بینی می شود حدود 30 هزار دانش آموز در این کانون ها شرکت کنند.

سراجی افزود: در فعالیت های حضوری انواع بازی های بومی، بازی های ورزشی مرتبط با حرکات پایه، جشنواره پیاده روی خانوادگی، انواع بازی های رقابتی به صورت ایستگاهی، سنجش شاخص توده بندی و در بخش غیر حضوری نیز انواع رشته های ورزشی قابل اجرا در فضای کانال شاد شامل: آمادگی جسمانی، طناب زنی، ایروبیک و رشته های انفرادی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ضرورت همراهی همه دستگاه های اجرایی همکاری فرمانداری ها، بخشداری ها، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و رسانه ها را در تجهیز، ایمن سازی فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین ضرورت انعکاس فعالیت های کانون های ورزشی را از رسانه ها خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار