آغاز فعالیت5 هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت در گیلان

رشت (پانا) - 5 هزار پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در گیلان میزبان دانش‌آموزان در کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۸۲۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت5 هزار پایگاه تابستانی اوقات فراغت در گیلان

حسن پیراولیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان گیلان در مراسم افتتاحییه طرح غنی سازی اوقات فراغت در لاهیجان با پیش بینی شرکت 210 هزار دانش آموز در این طرح عنوان کرد: 5هزار پایگاه اوقات فراغت میزبان دانش آموزان در کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی خواهند بود.

وی در ادامه با توجه به فعالیت اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی این اداره کل در سطح استان، افزود: تلاش شده است از تمامی ظرفیت حوزه های تعلیم و تربیت، همچنین سازمان‌ها و تشکل‌های دانش آموزی مانند سازمان دانش آموزی (طرح هفت سنگ)، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، بسیج دانش آموزی و... برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بهره گیری شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر مشارکت خانواده‌ها در کلاس‌های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها با توجه به نیاز روز کودکان و نوجوانان و تبیین منطقی مسایل اعتقادی و بهره گیری مناسب از هنر و فناوری از رویکردهای مناسب معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار