رویکرد برنامه‌های اوقات‌فراغت، تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی است

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت رویکرد برنامه‌های اوقات‌فراغت، تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد برنامه‌های اوقات‌فراغت، تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی است

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل درگفت وگو با برنامه تلوبزیونی «رادیو ساعتی» صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: فعالیت های اوقات فراغت، متناسب با عنوان سال «جهش تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» و شعار «هر دانش آموز یک مهارت» در قالب اقدامات ملی، استانی و منطقه‌ای اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، مطابق سال گذشته در فضای مجازی و حضوری(با تعداد محدود) انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود، امسال 73 هزار نفر دانش آموز استان در 267 پایگاه تابستانی، اوقات فراغت خود را سپری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد: ثبت نام در پایگاه های تابستانی از نیمه دوم خرداد ماه شروع شده و تا 5 تیرماه ادامه خواهد داشت.

خلیلی موسوی در بیان اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت، به استمرار فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی، تقویت روحیه دانش‌آموزان در شرایط قرنطینه خانگی و اهتمام به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه کارآفرینی اشاره کرد.

او با عنوان اینکه پایگاه های تابستانی خودگردان هستند، گفت: آموزش و پرورش با حداقل مبلغ از دانش‌آموزان ثبت نام می کند تا مشکلی از این بابت متوجه اولیا نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار