تقدیر استاندار زنجان از رئیس کل دادگستری استان

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در راستای اقدامات هوشمندانه و ابتکاری حجت الاسلام صادقی نیارکی در آزادی زندانیان مالی با حضور در دفتر رییس کل دادگستری استان از وی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر استاندار زنجان از رئیس کل دادگستری استان

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان گفت: فلسفه حضور بنده در دادگستری تقدیر از ابتکار ، اقدامات ارزشمند و هوشمندانه حجت الاسلام صادقی نیارکی در حرکت پویش زنجان همدل برای آزادی زندانیان مالی غیر عمد است.

عالیترین مقام اجرایی استان زنجان با بیان اینکه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط با مشارکت بسیار خوب مردم و فراهم کردن بستر های لازم انجام شد، افزود: تلاش برای آزادی زندانیانی که به دلایل غیر عمد و مالی گرفتار شده بودند و خانواده هایشان نیز در معرض انواع آسیبها قرار داشت اقدامی ارزشمند در استان بود.

حقیقی با اشاره به اینکه ورود رییس کل دادگستری استان به موضوع مهم آزادی زندانیان مالی و کمک برای همنوعان گرفتار که وظیفه شخص وی نبود، گفـت: اما این رفتار و حرکت شما بسیار پسندیده و قابل تقدیر است.

در این دیدار حجت الاسلام صادقی نیارکی ضمن خوش آمد گویی به استاندار و هیئت همراه از لطف و محبت ،مساعدت وی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد و تشکیل جلسات متعدد تشکرو قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان و مصوبات این سفر که در برخی موارد 100 درصد اجرایی شده از حمایت استاندار زنجان علی رغم شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار