خبرنگاران مانند معلمانی هستند که آموزش های مفید را در اختیار جامعه قرار می دهند

خواف(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست صمیمی جمعی از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی گفت خبرنگاران مانند معلمانی هستند که آموزش های مفید را در اختیار جامعه قرار می دهند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران  مانند معلمانی هستند که آموزش های مفید را در اختیار جامعه قرار می دهند

جواد رفیعی پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در ابتدا ضمن تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه با توجه به شعار سال به نقش آموزش و پرورش در بخش های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پرداخت و بر عملی کردن این نقش ها طبق منویات مقام معظم رهبری، در جامعه اسلامی تاکید کرد.
رفیعی پور در ادامه سخنان خود شهرستان خواف را شهر تمدن، تدین و توسعه برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه برای پیشرفت آموزش و پرورش فرزندان دیار میراث های ماندگار است و امیدواریم بتوانیم با همراهی شما اصحاب رسانه گام های موثری در این زمینه برداریم.
وی تصریح کرد: شهرستان خواف در بعضی حوزه های پرورشی و آموزشی، کنکور سراسری، جشنواره ها و مسابقات به یک برند در کشور تبدیل شده است و این توفیقات نتیجه تلاش و پشتکار تمامی همکاران عزیز حوزه ستادی و آموزشی شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افت سطح آموزشی و افزایش سختی کار همکاران فرهنگی، یکی از اهداف اصلی ما در آموزش و پرورش افزایش روحیه نشاط، همکاری و همدلی بین همکاران بوده و درصددیم بتوانیم این روحیه نشاط را ایجاد کرده تا دوباره غنای فرهنگی شهرستان شکوفا و متبلور شود.

جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف با توجه به نقش تاثیرگذار رسانه ها در جامعه و مسئولیت خطیر آنها در انتقال اخبار صحیح و موثق به مردم گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مانند معلمانی هستند که آموزش های موثر و مفید را در اختیار جامعه قرار می دهند و مردم بر اساس این آموزش ها در مورد اخبار قضاوت می کنند.
خبرنگاران حاضر در نشست هم ضمن آمادگی در انعکاس اخبار حوزه آموزش و پرورش برای مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف آرزوی توفیق کردند.
در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران و فعالان رسانه ای حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

حسین غیرتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار