مراسم جشن مجازی نیمه شعبان برای دانش آموزان و فرهنگیان استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - مراسم جشن نیمه شعبان همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) به صورت مجازی در کانال های مختلف شبکه دانش آموزی شاد با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن مجازی نیمه شعبان برای دانش آموزان و فرهنگیان استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، در این برنامه که در محل کانون سهروردی زنجان برگزار شد، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام عصر (ع) به عموم فرهنگیان و دانش آموزان استان، از برگزاری این مراسم اظهار خرسندی کرد و گفت: این مراسم بر اساس اهمیت روز نیمه شعبان و بزرگداشت آن برگزار می شود و شاعران و مولودی خوانان عاشق به توصیف جایگاه امام زمان (ع) در این مراسم می پردازند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بابایی مدیرعامل بنیاد مهدویت استان زنجان طی سخنانی به تشریح اهمیت و ارزشمندی روز باشکوه نیمه شعبان و ارج نهادن به مقام انتظار و مهدویت در نزد دانش آموزان و معلمان به ویژه در عصر حاضرپرداخت.

گفتنی است در این برنامه منصور کلامی فرد شاعر اهل بیتی استان ، محمد عربلو و سید علیرضا موسوی از مولودی خوانان و مادحین جوان استان به شعر خوانی و مولوی سرایی در وصف عظمت امام عصر(ع) پرداختند.

شایان ذکر است این برنامه به صورت مجازی از طریق کانال های مختلف فرهنگی هنری و قرآنی شبکه دانش آموزی شاد برای دانش آموزان و فرهنگیان پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار