در آستانه جشن نیمه شعبان؛

پویش مجازی مردمی «به یاد او» اجرا می‌شود

تهران (پانا) - پویش مجازی مردمی «به یاد او» با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در بستر خانواده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش مجازی مردمی «به یاد او» اجرا می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گفت: پویش مجازی مردمی «به یاد او» با محور‌هایی همچون تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان در آستانه نیمه شعبان به راه‌ افتاد.

همزمان با نزدیک شدن به نیمه شعبان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان فرا روی منتظران مهدوی قرار گرفته است. بر همین اساس پویش مجازی مردمی «#به یاد او» با همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود.

به گفته صالحی، این پویش محدودیت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. بر اساس این پویش علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج و بیان دل‌گویه با امام زمان (عج) ویدئویی یک دقیقه‌ای ضبط کنند.

تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام زمان و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهاد‌های شرکت در این پویش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار