امانتداری پرسنل مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان زنجان

زنجان (پانا) - یکی از پرسنل آموزش و پرورش شاغل در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان زنجان ، دستبند طلا به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را به صاحب اصلی خود تحویل داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امانتداری پرسنل  مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، نوروز علی ایمانی از نیرو های رسمی آموزش وپرورش و شاغل در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان ، دستبند طلا به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را که از محوطه مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان پیدا کرده بود به صاحب اصلی خود تحویل داد.

یکی از میهمانان مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بعد از برنامه شام و مراجعه به منزل ، متوجه مفقود شدن دستبند طلای خود می شود ، وی به مرکز مراجعه کرده و محوطه مرکز را به همراه نگهبانی بررسی می نمایند ولی دستبند یافت نمی شود، در ادامه نگهبان وظیفه شناس به بررسی ادامه می دهد و در نهایت دستبند را پیدا کرده و ساعت 5 صبح موضوع به صاحب دستبند اطلاع می دهد.

صبح روز بعد صاحب اصلی طلا به مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان مراجعه کرده و از وظیفه شناسی و امانتداری نامبرده وهمکاران مجموعه فرهنگیان تقدیر وتشکر نمودند .

در ادامه مدیریت مجموعه نیزضمن اشاره به کلام گهربار امام صادق (ع) که شیعیان را اهل وفای به عهد و امانت‌داری می داند به ویژگی‌های برجسته هر انسان از جمله کمال جویی و امانتداری اشاره نمود که آثار و برکات فراوانی در تعالی شخصیت انسان و زندگی افراد جامعه دارد و همچنین مهمترین عامل اعتماد به جامعه فرهنگیان و اماکن فرهنگی علی الخصوص مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان را همین صداقت ،وظیفه شناسی و امانتداری در این مجموعه ها دانست.

سپس طی مراسمی دستبند پیدا شده به صاحب اصلی تحویل و از زحمات آقای ایمانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار