تأثیر کرونا درشش ماه تحصیلی سال 99 از دیدگاه دانش‌آموزان

رودهن(پانا) - شش ماه از تحصیل متفاوت دانش‌آموزان در سال 99 گذشت و دبیران و دانش آموزان سختی‌های بسیاری را تحمل کردند تا بتوانند امسال را هم پشت سر بگذارند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تأثیر کرونا درشش ماه تحصیلی سال 99 از دیدگاه دانش‌آموزان

یکی از دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش رودهن در این رابطه در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در این شش ماه تحصیلی که گذشت، به دلایل گوناگونی از جمله، تفاوت امکانات، ضعیف بودن اینترنت، نداشتن شناخت قبلی برخی دبیران از دانش‌آموزان، استفاده فراوان از موبایل و در پی آن مشکلاتی از جمله، سوزش چشم، خستگی، سردرد و... را به همراه داشت.

او خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد و زحمات دبیران در این مدت بسیار زیاد بوده است. دبیران سعی می‌کردند از راهکارهایی از جمله تهیه فیلم، پخش زنده، حل سوالات اضافه برای عملکرد ما در آزمون‌های گوناگون و... برای تفهیم بیشتر دروس استفاده کنند.

این دانش‌آموز بیان کرد: من درس خواندن به روش حضوری را بیشتر ترجیح می‌دهیم. زیرا تحصیل به صورت مجازی سختیی‌های پی در پی را به دنبال دارد ولی وقتی مدارس حضوری بود، دروس را بیشتر متوجه می‌شدیم.

دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش رودهن اشاره کرد: اگر بخواهیم شرایط این شش ماه را به صورت خلاصه بگوییم، باید به زحمات دبیران و همکاری آنها اشاره کنیم. آنها در این شش ماه به ما کمک‌های بسیاری کردند و ما امیدواریم که هر چه زودتر از ویروس کرونا رهایی یابیم تا بتوانیم مثل قبل به مدرسه برویم و شیرینی‌های آن مانند، دیدار با دوستان و کادر مدرسه، بازی‌های درون مدرسه‌ای و... را دوباره تجربه کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: محیا شرفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار