رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

یکی از هدف های برگزاری مسابقه مناظره، تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است

شیروان(پانا)- اولین دوره مسابقه مناظره دانش آموزان شیروان با دانش آموزان بجنورد و جاجرم در دو بخش دختران و پسران به صورت جداگانه و از طریق ویدئو کنفرانس در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از هدف های برگزاری مسابقه مناظره، تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان بعد از برگزاری مسابقه مناظره گفت: همه ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی های لازم، از همه استعداد های خود استفاده کرده و در هر کاری که وارد می‌شویم آن را با تلاش خود و به بهترین شکل انجام بدهیم.

علی ابراهیمیان با بیان اینکه در آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی باید با خروج از جریان محافظه کاری، بچه‌ها را برای چند سال آینده تربیت و آماده کنیم افزود: طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید با تربیت دانشمندان اندیشمند، انسان های خوبی را وارد جامعه کنیم.

وی گفت: دانش آموزان با وارد شدن در چالش‌ها و مشکلات، ذهن خود را ورز داده و دنبال حل مسئله هستند و در بحث بقاء در شرایط متفاوت، وضعیت تغییر پیدا می‌کند و همه ما باید برای گذز از شرایط بحرانی، همیشه آماده باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نباید کنکور زده باشند افزود: المپیادهای مختلف دانش آموزی، مسیری برای ورود به حل مسئله هستند و همه شما باید، قدرت و توانایی های خود را شناخته و آن ها را سامان دهی کنید.

محمود دوستار مقدم مدیر اداره دانش آموزی شهرستان شیروان نیز گفت: هر دو گروه مناظره دانش آموزی دختر و پسر شهرستان شیروان با انجام رقابت سالم و دوستانه به مرحله دوم راه یافتند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار