پیوستن کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در دومین مرحله طرح آجر به آجر

زبرخان (پانا) - در دومین مرحله از طرح آجر به آجر، کلیه کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در این پویش ملی مشارکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در دومین مرحله طرح آجر به آجر

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در گفت و گو با پانا با اشاره اینکه یکی از تاکیدات سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش نسبت به فضاها و تجهیزات آموزشی است که طرح «آجر به آجر» نیز یکی از زیرنظام‌های این سند به شمار می‌رود، گفت: اجرای طرح آجر به آجر به این معنی است که فرد از یک آجر تا ساخت کامل یک مدرسه می‌تواند به امر خیر مدرسه‌سازی کمک کند.

حجت انجیدنی با بیان اینکه اجرای طرح آجر به آجر به منزله فرهنگسازی است، افزود: در این طرح می‌خواهیم به دانش‌آموزان، اولیا و تمام مردم بگوییم که بستری فراهم شده تا از کمک‌های خُرد و حتی مبالغ اندک می‌شود استفاده‌های زیادی کرد و اقدامات بزرگی انجام داد.

وی افزود: لازمه اجرایی شدن این استراتژی، فرهنگ‌سازی و دغدغه‌مند کردن مردم و نسل‌های مختلف نسبت به فضای تعلیم و تربیت و مدرسه‌سازی بوده و استفاده از ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی را در محور خود دارد.

انجیدنی با بیان اینکه یکی از مهمترین اثرات طرح آجر به آجر ایجاد حس همدلی و مشارکت در بین دانش آموزان است، اظهار کرد: به جهت ایجاد فرهنگ مشارکت و روحیه تعاون در بین دانش آموزان، این حرکت ها بسیار عالی است، چرا که با نهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی و کار خیر در مدارس، قطعا در آینده دانش آموزان ما جزو خیرین بزرگ خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه خوبی که آموزش و پرورش زبرخان در طرح های مشابه و مشارکتی داشته است، انتظار می رود در طرح آجر به آجر هم همکاران، دانش آموزان و اولیا مشارکت خوبی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار