برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

زبرخان (پانا) - جلسه کمیته توسعه مدیریت با موضوع گرامیداشت هفته تربیت اسلامی با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در جلسه گرامیداشت هفته تربیت با بیان اینکه کار تربیتی از آموزش جدا نیست، اظهار کرد: هر معلم باید تمام ساحتی باشد و به مسائل پرورشی و تربیتی هم اشراف داشته باشد تا بتواند به نحو مطلوب ساحت های تعلیم و تربیت را در کلاس خود اجرا کند.

سید مجتبی تاراش تصریح کرد: امور تربیتی یک نهاد بسیار مهم و تاثیر گذار در آموزش و پرورش می باشد و این نهاد، میراث گرانقدر شهیدان رجایی و باهنر است و هر ساله در هشتم اسفندماه این روز را گرامی می داریم و هفته تربیت بهانه ای برای تقدیر و تشکر از یکایک همکاران در حوزه پرورشی است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین شش ساحت تربیتی وجود دارد که اکثر آنها به مساله تربیت دانش‌آموزان می پردازد و تعلیم و تربیت بهترین کار بشر بوده و با تعلیم و تربیت، تغییر در انسان ها اتفاق می افتد.

در ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش زبرخان بیان کرد: برگزاری مراسم تجلیل شایسته از فعالان حوزه تربیتی از انتظارات این حوزه بوده و در این هفته سعی می کنیم از همکاران سخت کوش پرورشی تقدیر کنیم.

سید علی حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه ای در مورد برگزاری و بزرگداشت مراسم روز امور تربیتی و تقدیر و تجلیل از زحمات ارزشمند همکاران حوزه پرورشی و به ویژه معاونین، مربیان و مشاورین در روز امور تربیتی تدوین خواهد شد.

وی در پایان ضمن معرفی کتاب هایی با مضمون تربیتی و با تاکید بر توانمند سازی معاونان، مربیان و همکاران گفت: برگزاری دوره های آموزشی مجازی در زمینه برنامه‌های رایانه‌ای و شناخت نرم‌افزارهای مختلف، جلسات کتابخوانی و معرفی کتاب در بستر فضای مجازی، دعوت از اساتید مجرب در حوزه های مختلف در جهت دانش افزایی همکاران از جمله اقداماتی است که در حوزه پرورشی شهرستان زبرخان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار