صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا

استقلال به سایپا باخت اما هنوز شانس قهرمانی دارد

فصل جدید لیگ برتر کیفیت فصل‌های گذشته را ندارد

تهران (پانا) - مربی اسبق استقلال تهران معتقد است در صورتی که آنالیز بهتری از تیم‌های لیگ برتر صورت بگیرد استقلال همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
استقلال به سایپا باخت اما هنوز شانس قهرمانی دارد

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا در مورد عملکرد استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر که با شکست این تیم در ورزشگاه آزادی همراه شد، گفت:« نوع بازی استقلال در این بازی به سایپا نمی‌خورد البته من اعتقاد دارم نباید به ترکیب تیم برنده دست زد، اما زمانی که دو تیم با سیستم کاملاً متفاوت روبروی همدیگر قرار می‌گیرند مشخص است که یکی از تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرد. »

وی ادامه داد: « در این بازی سیستم استقلال مثل بازی مقابل پرسپولیس بود، تیم سایپا ۵ هافبک داشت و استقلال با سه هافبک به میدان رفت. متأسفانه برتری عددی و مالکیت تیم کاملاً دست حریف بود و همین موضوع باعث شد سایپا در این بازی پیروز میدان شود. استقلال زور حمله نداشت و سه فوروارد این تیم نتوانست به خوبی تغذیه شود. اگرچه محمود فکری با تعویض‌هایی که انجام داد کم‌کم توانست بار هجومی تیم را افزایش دهد اما در نهایت تیم برتر سایپا بود.»

مربی سابق استقلال تهران در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: « متأسفانه امسال با توجه به فشردگی مسابقات و نزدیکی رقابت‌ها با یکدیگر کیفیت مسابقات لیگ مانند سال‌های گذشته نیست و حتی در برخی تیم‌ها بازیکنان مصدوم زیاد است. خستگی هم یکی از این عوامل است و همین موضوع سبب شده که در مسابقات شاهد دیدارهای پرگل نباشیم. »

ورمزیار در خصوص اعتراض‌ها به داوری خاطرنشان کرد: «اشتباهات داوری در برخی صحنه‌ها واقعاً به چشم می‌آمد و کادر فنی استقلال حق داشت که به آن‌ها اعتراض کند اما من معتقدم برخی اشتباهات هم در آن حد نیست که تأثیرگذار باشد و روی نتیجه اثر بگذارد. ضمن اینکه گاهی وقت‌ها هم اشتباه از خود ماست، بازیکنان انگیزه کمی دارند و همین موضوع باعث می‌شود موقعیت صدر جدول به راحتی دچار تزلزل شود. »

وی درباره شانس قهرمانی برای استقلال با وجود شکست مقابل سایپا گفت:« قطعاً هنوز شانس قهرمانی برای استقلال وجود دارد چرا که مهره‌های باکیفیت در اختیار دارد و کادر فنی هم مستحق این قهرمانی هستند به نظر من باید یک مقدار در آنالیز تیم‌ها به کادر فنی کمک کرد و پس از آن قطع به یقین این تیم شانس قهرمانی دارد. »

پیشکسوت استقلال همچنین در مورد جدایی «هرویه میلیچ» مدافع صربستانی از این تیم گفت: «جدایی این بازیکن کاملاً در تیم محسوس است او خوب دفاع می‌کرد و در ارسال و پاس گل عملکرد بسیار خوبی داشت و به نظر من نبود این بازیکن در بازی‌ها احساس می‌شود امیدوارم که هرچه سریع‌تر مدیریت فکری به حال این موضوع کند و با کمک یکدیگر این حاشیه به وجود آمده حل و فصل شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار