ادامه ی پویش "روضه های خانگی، به نیت یک شهید" در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

تهران ( پانا) - مسئول بخش فرهنگی _ هنری منطقه 14، با توجه به استقبال شهروندان از طرح روضه های خانگی در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و تمایل علاقمندان به متبرک نمودن خانه هایشان با ذکر اهل بیت و حضرت زهرا (س) ، در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) پویش "روضه های خانگی، به نیت یک شهید" را ادامه می دهد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ادامه ی  پویش "روضه های خانگی، به نیت یک شهید" در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

پروانه دوستی؛ مدیر فرهنگسرای امید و مسئول بخش فرهنگی _ هنری منطقه 14 در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و لزوم رعایت اصول بهداشتی جهت رفع شیوع بیماری کرونا، همانطور که در ایام ماه محرم و صفر، مراسم عزاداری جوری دیگر برگزار شد، در ایام فاطمیه نیز به تبعیت از شرایط موجود، عزاداری برای بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) نیز، طبق روال ایام محرم به نوع دیگر برگزار خواهد شد.
پروانه دوستی گفت: از دیرباز تاکنون، سنت حسنه "روضه های خانگی" در بسیاری از محلات شهر به ویژه محلات قدیمی جاری است.

وی در ادامه افزود: در این برنامه خانواده هایی که امکان حضور در مراسم ها و اجتماعات عزاداری را با توجه به شرایط شیوع کرونا ندارند اما مایل به برپایی سوگواری ریحانه النبی (س) در منازل خود هستند با هماهنگی با ستاد منطقه 13 می توانند از خدمات رایگان اعزام سخنران و مداح بهره مند شوند.
علاقمندان به برپایی روضه های خانگی می توانند جهت حضور مرثیه سرایان و سخنرانان (به صورت صلواتی) ، درخواست خود را در jelveyesoog.farhangsara.ir ثبت نمایند.
لازم به ذکر است این برنامه با مشارکت گروه جهادی رحیل عشق، در مناطق 22 گانه شهر تهران، از روز سه شنبه 23 دی ماه آغاز و تا 8 بهمن ماه، مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ادامه خواهد داشت.

*فاطمه آبروش، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار