برنامه کنسرت‌های خشایار اعتمادی به ارشاد رسید؛

برگزاری تور کنسرت خشایار اعتمادی از پارس تا آمریکا

خبرگزاری پانا: خشایار اعتمادی از برنامه تور کنسرت خود در 31 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: پس از هشت سال دوری از صحنه به دلیل شور و نشاطی که پس از انتخابات در بین مردم بوجود آمد، به روی صحنه می‌روم.

کد مطلب: ۱۰۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا،خشایار اعتمادی با اشاره به برگزاری تور کنسرتهایش در سراسر کشور گفت: قرار است پس از هشت سال بار دیگر بر روی صحنه بروم و اجرای دیگری داشته باشم؛ بر همین مبنا قصد دارم در راستای حمایت از شور ونشاط و ملی که پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران اتفاق افتاد تمامی سی و یک استان کشور عزیزمان را با نام «از پارس تا خزر ایران نشسته است» سفر کنم.

وی با اشاره به این مطلب که ایده این تور کنسرت چگونه برای او بوجود آمد تصریح کرد: من ترانه ای داشتم به نام «از پارس تا خزر، ایران نشسته است» و به تبعیت از این ترانه و مطلع آن و بعد از این حماسه ملی که در کشور ایجاد شد به فکر یک حرکت خاص افتادم. این تور کنسرتها فقط مختص ایران نیست و در برنامه های خود داریم که با نام بزرگوار کشورمان به هم میهنان عزیز سایر کشورها هم از روی استیج تعظیم کنم.

این خواننده در بخش دیگری از سخنان خود به دوری خود از صحنه موسیقی کشور اشاره کردو افزود: همانطور که می دانید من هشت سال است که روی استیج نرفته ام و فقط در مراسم مرحوم استاد «محمد نوری» به احترام ایشان یکی از کارهایشان را خواندم. اگر بخواهم بگویم تلنگر که درست نیست چون تلنگر برای من بود ولی این انفجاری که در کشور ما به لحاظ همدلی سیاسی و ملی ایجاد شد ما را بر آن داشت که بتوانیم به نوعی از این اتفاقات حمایت کنیم و در قالب موسیقی ادامه دهنده این نشاط باشیم.

وی اضافه کرد: هر یک از ما اهالی موسیقی وظیفه ای در قبال جامعه داریم که باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و همگام با مردم حرکت کنیم.

خشایار اعتمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که در این تور کنسرت به کشورهای دیگر نیز سفر می کند؛ گفت: در فاز بین المللی این اجرا قصد داریم به پنج قاره دنیا سفر کنیم ؛ یعنی از استرالیا و اروپا تا کانادا و آسیا و قاره آمریکا؛خوشبختانه برنامه ها نوشته شده است و به وزارت ارشاد ارائه کرده ایم. سایر برنامه ریزی ها نیز در حال صورت گرفتن است و چیدمان ارکستر را نیز انجام داده ایم.

وی درپایان سخنان خود افزود: زمان بندی ما هنوز مشخص نیست زیرا مشغول اولویت بندی شهرها هستیم و می خواهیم با یک برنامه دقیق از پارس تا خزر را طی کنیم. یک اتاق فکر در حال بررسی تمام جوانب این کار است و من مجری تفکرات آنها هستم. ذهنیت اصلی این اتاق فکر بر روی اجرا در دانشگاه هایی است که ایرانیان در آنجا مشغول تحصیل هستند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار