رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در ایام تعطیلات مدارس در استان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه موضوع فعالیت‌های مشاوره‌ای و تربیتی به همراه برنامه‌ریزی تحصیلی، از دغدغه‌های مهم معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این روزها است، از ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان، در ایام تعطیلات مدارس در استان سمنان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در ایام تعطیلات مدارس در استان سمنان

علی اکبر شعبانی ادامه داد: ما می‌خواهیم دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس، به خوبی از وقت خود استفاده کرده و خانواده ها از خدمات روان شناختی و رهنمودهای لازم در ارتباط با مسائل مربوط با فرزندشان بهره مند شوند. بنابراین مشاوران مراکز و هسته های مشاوره خانواده دانش آموزان شهرستان و مناطق، از طریق خط تلفن صدای مشاور با دانش آموزان و خانواده های آنان در ارتباط قرار گرفتند.

او با عنوان این مطلب که دانش‌آموزان و خانواده های آن ها از طریق تلفن با مشاوران صحبت می‌کنند تا با کمک آنها برای برنامه‌ریزی تحصیلی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: ما به خانواده‌ها اطمینان می دهیم که مانند پرستاران و پزشکان که در رویارویی با این بحران جهاد می‌کنند، معلمان و مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش نیز در قالب جهاد آموزشی، تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان مطمئن باشند که آموزش و پرورش فرزندان عزیزمان در هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد.

رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه مدت زمان هر تماس حداکثر 10 دقیقه و رایگان است، اعلام کرد: شهرستان و مناطق تابعه دارای مراکز مشاوره دانش آموزی مستقل در استان سمنان، موظفند همه روزه به غیر از پنج شنبه ها و جمعه ها از ساعت 9 لغایت 11 به صورت تلفنی به ارائه خدمات مشاوره ای به مخاطبین خود بپردازند.

شایان ذکر است اداره مشاوره آموزش و پرورش استان سمنان از طریق شماره تماس 33324077-023 و شبکه های پیام رسان در این خصوص آموزش های لازم را در اختیار خانواده ها قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار