مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبرداد:

میزان اعتبارکارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت

سمنان (پانا) - به منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روز چهارشنبه 14 اسفند ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه 1399، میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان دو برابر می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
میزان اعتبارکارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت

صدری با بیان این مطلب گفت: میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزار تومان و مشتریان ودیعه دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و ... بدون حضور مشتریان به مراکز مخابراتی صورت می‌گیرد که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیرحضوری در دسترس مشتریان قرار دارد، گفت: مشتریان با استفاده از این درگاه‌ها حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیاز‌های مخابراتی خود را برطرف نمایند.

صدری با تأکید بر پرداخت غیرحضوری هزینه‌های تلفن و بابیان اینکه مشتریان می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند، گفت: همچنین وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار