امام جمعه قزوین:

«پاکدستی» و «آزادگی» انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان است

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از مادران شهدا (دو فرزند شهید) گفت: «پاکدستی» و «آزادگی» انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
«پاکدستی» و «آزادگی» انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از مادران شهدا (دو فرزند شهید) که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مادرانی که فرزندانشان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، قبلاً خودشان در عرصه حمایت از انقلاب حضور جدی داشتند و ایام‌الله دهه فجر را به مادران گرانقدر شهدا تبریک عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بخاطر همت و فداکاری‌های مادران شهدا، تحولات عظیم در ایران اسلامی و کشورهای اسلامی ایجاد شده است و همه می‌باید قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه قزوین با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س)، خاطرنشان کرد: حضرت ام‌البنین(س) نقش مهمی در تداوم نهضت رسول اکرم(ص) داشت، همانگونه که حضرت خدیجه(س) در پاگرفتن و استحکام نهضت رسول خدا(ص) نقش ایفا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مادران شهدا از حضرت ام‌البنین(س) تأسی گرفتند، بیان کرد: امروز همانند گذشته، مادران و همسران شهدا به تأسی از حضرت ام‌البنین(س) نقش مهمی در حمایت و ادامه نهضت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب دارند.

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، صاحب مادران شجاع بوده‌اند و امیرالمؤمنین(ع) به ما می‌آموزد که مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان شجاع دارند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: شهدای ما تربیت شده مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) بودند و به همین خاطر شجاعت و بصیرت آنها، امروز برای همه مردم درسی بزرگ و تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: انتظاری که خانواده‌های شهدا از مسئولان دارند این است که قدر مسئولیت‌ها را بدانند و در مسیر خدمت به مردم به کار بگیرند و از بیت‌المال و حق دفاع کنند تا در قیامت مدیون مادران، همسران و خون شهدا نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از مادران شهدا ملتمسانه می‌خواهیم، همانگونه که فرزندان خود را تربیت کردند، برای همه مسئولان نیز چراغ راه باشند و همه مسئولان را فرزندان خود بدانید و نگاه تربیت مدارانه خود را ادامه دهید.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: خواسته مادران شهدا این است که مسئولان حریت و آزادگی داشته باشند و زیر بار منّت اشخاص نروند تا بیت‌المال حفظ شود و همه کارها روال قانونی خود را طی کند.

وی با بیان اینکه انتظار خانواده شهدا از مدیران این است که شجاعت و پاکدستی داشته و انقلابی باشند، گفت: باید در انتخاب مدیران دقت شود تا شاهد خیانت به بیت‌المال و انحراف در مدیران نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار