با حضور انقلابی مردم قم صورت گرفت

تجلی وحدت و انسجام ملی در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن

قم(پانا)- مردم انقلابی قم بویژه جوانان و نوجوانان با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، نمایی زیبا از وحدت و انسجام ملی را در معرض دید جهانیان قرار دادند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلی وحدت و انسجام ملی در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن

شهر قم و شهرهای قنوات، جعفریه، دستجرد، کهک و سلفچگان و دیگر مناطق استان امروز شاهد یکی از کم نظیرترین صحنه های ایثار و انسجام و همدلی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بود.
مردم قم بخصوص دهه هشتادی ها و نودی ها امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در راهپیمایی این روز باشکوه جشن گرفتند و نعمت بزرگ انقلاب، امنیت، استقلال و آزادی را بدرگاه خدای متعال شکرگزاری کردند.
مردم انقلابی قم از ساعات اولیه صبح امروز علیرغم سرمای هوا، خود را به محل تجمع و آغاز راهپیمایی در میدان جانبازان قم رساندند و راس ساعت 10 همچون سیلی خروشان، مسیر تعیین شده از خیابان شهدا تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) و میدان آستانه را طی کردند.
راهپیمایان در طول مسیر در حالی که تصاویر امامین انقلاب و سردار شهید سلیمانی و نیز شعارها و دستنوشته هایی با مضمون انقلاب و حجاب و... در دست داشتند، با مشت های گره کرده و با فریادهای انقلابی، حمایت خود را از آرمان های انقلاب، ولایت و خون شهدا و نیز انزجار خویش از دسیسه های استکبار جهانی و توطئه های اغتشاشگران اعلام کردند.
مراسم راهپیمایی امروز با سخنرانی احمد وحیدی وزیر کشور و قرائت قطعنامه پایانی ادامه یافت. اجرای پرشمار گروه های سرود تنوع و زیبایی خاصی به راهپیمایی بخشیده بود. حضور مراجع عظام تقلید، حضور خانوادگی راهپیمایان و همچنین طلاب خارجی مقیم قم از جلوه های ویژه راهپیمایی 22 بهمن قم بود.
برخی غرفه ها پویش جمع آوری اسباب بازی برای بچه های زلزله زده خوی راه اندازی کرده بودند. محوطه اداره آموزش و پرورش ناحیه قم نیز که در مسیر راهپیمایی قرار داشت، پاتوقی شده بود برای حضور خانواده ها در غرفه هایی که ویژه فرماندهی انتظامی، بسیج، اجرای سرود، سازمان دانش آموزی، غرفه عکس یادگاری با سردار سلیمانی، ایستگاه نقاشی و .... فعال بودند.
علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مسئولان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق قم نیز با حضور در راهپیمایی، عهد خود را با شهدا و آرمان های امام و انقلاب تجدید کردند.
سازمان دانش آموزی قم علاوه بر محوطه اداره ناحیه یک، غرفه ای هم با عنوان ایستگاه نقاشی کودکان در خیابان صفاییه و در طول مسیر راهپیمایی دایر کرده بود. شور و شوق حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی وصف ناشدنی است و همه آمده بودند تا بگویند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، حافظ وحدت و انسجام ملی و قدردان دستاوردهای خون شهدا هستند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار