هم رزم شهید سلیمانی:

زحمات شهیدان دفاع مقدس، نتیجه تربیت صحیح بانوان کشور است

بهارستان یک (پانا) - هم‌رزم شهید سلیمانی در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زحمات شهیدان دفاع مقدس را نتیجه تربیت صحیح بانوان و مادران کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
زحمات شهیدان دفاع مقدس، نتیجه تربیت صحیح بانوان کشور است

راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان هم‌رزم شهید حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان دفاع مقدس، مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، مردم پرشور بهارستان و دانش‌آموزان مدارس برگزار شد.

سردار اهوازیان در این راهپیمایی ضمن اشاره به عظمت این روز بزرگ، گفت: جمعیت و حضور مردم بهارستانی نتیجه آن است که مردم تصمیم گرفتند تا زیر پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا باشند؛ زیرا شهدا در وجود من و شما تبصیر شده‌اند.

وی ادامه داد: ۴۴ سال گذشته، اگر انقلاب، امام و شهیدان و مردم نبودند، اکنون ما نیز اینجا نبودیم و زندگی خود را با آرامش سپری نمی‌کردیم.

سردار اهوازیان در پایان، اظهار کرد: لازم است تا به دست پدران و مادران شهدی گرانقدر، بوسه بزنیم؛ زیرا هر آنچه که امروز داریم، نتایج زحمات فرزندان آنان در گذشته است و این نشان از تربیت خوب بانوان کشور ما دارد که شهیدان را در دامن خود، به بهترین شکل پرورش دادند.

لازم به ذکر است این راهپیمایی عظیم با اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بهارستانی، سر دادن شعار و سخنرانی سایر مسئولین همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: پارمیدا عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار