مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

کمک بیش از 12 میلیارد ریالی مردم استان یزد به مظلومان لبنان، غزه و یمن

یزد (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مردم و خیرین نوع‌دوست یزدی تا امروز بیش از 12 میلیارد ریال به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن، کمک نقدی و غیرنقدی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک بیش از 12 میلیارد ریالی مردم استان یزد به مظلومان لبنان، غزه و یمن

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد عشقی اظهار کرد: از ابتدای طرح «به وقت همدلی» که به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و لبنان و یمن آغاز شده به همت مردم نوع‌دوست و خیّر استان یزد تاکنون مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۸۰ ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط شعب و خانه‌های هلال استان برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۳۴ دستگاه پوز بانکی و ۵۲ صندوق جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلاها، هیات‌های مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و کانون‌های دانش‌آموزی و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر شده است.

عشقی عنوان کرد: پویش «به وقت همدلی» با مشارکت ۱۹۹۵ نفر-روز از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال و ۸۵۰ نفر-روز از پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طی ۲۰ روز گذشته هلال‌احمر استان اقدام به جمع‌آوری بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱.۵ میلیارد ریال کمک غیرنقدی کرده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایستگاه‌های هلال احمر همچنان ادامه دارد.

عشقی خاطرنشان کرد: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار