معاون سیاسی وزیر کشور:

در انتخاب استانداران، سرعت را فدای دقت نمی‌کنیم

یزد (پانا) - معاون سیاسی وزیر کشور گفت نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن وضعیت استانداران تعیین تکلیف شود، البته در انتخاب استانداران سرعت را فدای دقت نمی‌کنیم.

کد مطلب: ۱۵۰۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
در انتخاب استانداران، سرعت را فدای دقت نمی‌کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور، در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار یزد، ضمن حضور در جمع خبرنگاران، درباره فرایند انتخاب استانداران گفت: انتخاب استانداران در دستور کار ما است و نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن وضعیت استانداران تعیین تکلیف شود و انشالله استانداران جدید، کار خود را با انگیزه شروع کنند.

وی افزود: البته باید در نظر داشته باشید که سرعت را فدای دقت نمی‌کنیم، اما من فکر می‌کنم که فرایند تغییر استانداران زمان زیادی را نخواهد برد.

زینی‌وند، با اشاره به شاخص‌های تعیین استانداران جدید گفت: شاخص‌هایی را وزیر محترم کشور تعیین کرده است که این شاخص را هم در زمانی که استانداران منصوب می‌شوند و هم در یک‌ سالگی مسئولیت آنها، آن شاخص‌ها را بررسی می‌کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: از این این شاخص‌ها که منطبق بر گفتمان آقای رییس‌جمهور هستند می‌توان به  دست‌پاکی، مردمداری، مسائل قتصادی و اشتغال در استان اشاره کرد. استانداران باید آمار و ارقام این شاخص‌ها را ارائه دهند تا قابل ارزیابی باشد.

وی در ادامه با اشاره به، به کارگیری نیروهایی که معتقد به سیاست‌های رئیس جمهور، قانون اساسی و برنامه هفتم توسعه هستند گفت: امیدواریم با تعامل گرایی و به کارگیری همه توان استان، به گونه‌ای عمل شود که به جای رقابت‌های  بی حاصل سیاسی، متمرکز به رضایت‌مندی و منافع عموم مردم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار